Kariéra

Hledáme vhodné kandidáty na tyto pozice:

Operátor call centra (České Budějovice)

Operátor call centra (Příbram)

Operátor call centra (Tábor)

Operátor call centra - brigáda (České Budějovice)

Operátor call centra - brigáda (Příbram)

Operátor call centra - brigáda (Tábor)


ATODA Telemarketing, spol. s r. o. se představuje zájemcům o práci:

Call centrum ATODA Telemarketing je pracoviště, kde operátoři prostřednictvím telefonní komunikace kontaktují zákazníky s nabídkou a prodejem služeb, sjednávají schůzky ve firmách, předávají informace klientům, aktualizují databáze apod.

Co Vás zaujme:

  • možnost práce ve třech lokalitách:
    • blízko centra Českých Budějovic
    • centrum Příbrami
    • blízko centra Tábora – Sídliště nad Lužnicí
  • v areálu je možnost stravování
  • nabízíme možnost dlouhodobé spolupráce
  • nepožadujeme zkušenost s prací v call centru, každého odborně zaškolíme
  • rozvinete svoji schopnost komunikovat

Reference našich operátorů:

  • „Vyhovuje mi, že si mohu plánovat směny podle mých časových možností. Můžu chodit i dopoledne nebo odpoledne, klidně i o víkendu. “
    Lucie Mihalíková
  • „ V ATODA pracuji už skoro rok, a brigádu bych neměnil. Je tu příjemný kolektiv a skvělí šéfové (šéfky). Můžu si plánovat směny jak chci. Můžu přijít i několikrát během dne a když prodávám, vydělám si dost peněz na prémiích. „
    Petr Franěk
  • „ Práce v ATODĚ se mi líbí, protože pracuji v příjemném prostředí a v kolektivu mladých lidí. Dále mi vyhovuje flexibilní pracovní doba a možnost rozvíjet své komunikační schopnosti a dovednosti. „
    Natálie Mohamadová
  • „ Na práci v ATODĚ se mi líbí, že si můžu zvolit pracovní dobu podle svých časových možností. Pracuji ve velice příjemném prostředí a mezi mladými lidmi. Získám mnoho zkušeností a poznám nové přátele. „
    Jitka Valentová


Call Centrum, školení a profesní růst zaměstnanců


Vytisknout stránku