Aktuality

Otevřeli jsme další call centrum
07.04.2020
Dne 16. 3. 2020 jsme slavnostně otevřeli další, a to v pořadí již čtvrté call centrum. Naše nová pobočka se nachází v centru krásného historického města Písek, disponuje 20-ti operátorskými místy. Díky této pobočce se navýšila celková kapacita ATODY na 320 operátorských míst.
Sbírka pro Kryštůfka
20.05.2019
Život nám přináší mnoho výzev. Ty se lépe zdolávají díky podpoře našich blízkých, přátel a kolegů. Naši zaměstnanci se proto rozhodli zapojit do sbírky pro Kryštůfka, syna naší kolegyně Lenky Chuchlové, který trpí zástavou dechu během spánku.
Naše sbírka pro Karolínku
21.12.2018
Je krásné, když všichni můžeme sdílet ten příjemný pocit ze společné snahy udělat někoho šťastnějším. My v ATODĚ jsme tak měli možnost přispět na sbírku pro Karolínku. Ze strany zaměstnanců byla vybrána částka 7 372 Kč, která byla ze strany firmy doplněna o částku 7 628 Kč. Bylo nám obrovskou ctí předat celkovou sumu 15 000 Kč, která putovala na elektrickou tříkolku.
ATODA v médiích
16.07.2018
Níže přikládáme odkaz na rozhovor, který jsme při příležitosti přestěhování pobočky v Českých Budějovicích poskytli významnému českobudějovickému serveru.
Pobočka ATODA České Budějovice zcela v novém
10.07.2018
Cílem společnosti ATODA je, aby se u nás zaměstnanci cítili dobře a měli co nejlepší podmínky pro svou práci. Proto jsme velice rádi, že můžeme našim zaměstnancům dopřát moderní pracovní prostředí. Dne 9. 7. 2018 jsme přestěhovali pobočku v České Budějovice do zcela nových prostor. Tyto prostory splňují veškeré nároky moderního pracoviště a korespondují s tím, že se naše společnost řadí mezi leadery na trhu komerčních call center.
Kontrola ze Státního úřadu inspekce práce
20.04.2018
Dne 17.4. 2018 proběhla na call centru v Českých Budějovicích kontrola Státního úřadu inspekce práce. Inspektoři kontrolovali totožnost našich zaměstnanců a následně existenci a správnost jejich pracovních smluv. Touto kontrolou jsme úspěšně prošli už před sedmi lety a nejinak tomu bylo i dnes. Opět jsme tedy potvrdili pověst poctivého zaměstnavatele.
Pobočka ATODA Příbram v novém
12.02.2018
Cílem společnosti ATODA je, aby se u nás zaměstnanci cítili dobře a měli co nejlepší podmínky pro svou práci. Proto jsme dne 29. 1. 2018 přestěhovali pobočku v Příbrami do nových prostor. Tyto prostory splňují veškeré nároky moderního pracoviště a korespondují s tím, že se naše společnost řadí mezi leadery na trhu komerčních call center. Zároveň se nám otevírá možnost dalšího růstu příbramské pobočky.
ATODA  je hrdým partnerem této charitativní akce.
12.07.2017
I vy můžete podpořit dobrou věc a zároveň prožít zajímavý kulturní zážitek.
ATODA byla sponzorem benefiční akce pro CENTRUM BAZALKA
15.09.2015
Centrum BAZALKA, o.p.s. z Českých Budějovic je nestátní nezisková organizace, která se ve svém denním a týdenním stacionáři stará o děti a mládež s těžkým kombinovaným postižením z celého Jihočeského kraje. Díky této akci se podařilo vybrat za registraci hráčů a návštěvnosti 77.700 Kč.
ATODA získala certifikát Národní Soustavy Kvalifikací
01.07.2015
Společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. jako jedna z prvních v České republice zavedla principy NSK do své firemní personální praxe. Významně tím přispívá ke zlepšení českého trhu práce a dalšího vzdělávání.
ATODA posiluje svou pozici v telemarketingových službách
06.03.2015
Jeden z největších poskytovatelů služeb telemarketingu v České republice, společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. v minulých dnech koupila společnost MERITUM DIRECT MARKETING, s.r.o., která provozovala komerční call centrum v Táboře.
ATODA získala ocenění T – Mobile Award 2013
07.05.2014
V minulých dnech naše společnost získala významné ocenění společnosti T – Mobile. Velmi si tohoto ocenění vážíme a budeme se snažit, abychom jej v příštím roce potvrdili.
Máte zájem o více informací? Napište nám!
Ozveme se vám obratem. Děkujeme!
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Copyright © 2020 - ATODA - Všechna práva vyhrazena - Zpracování osobních údajů