Školení, služby obchodu a poradenství

Vyškolte vaše zaměstnance. Během školení poradíme vašim kolegům, jak efektivně komunikovat se zákazníky, udržovat fungující obchodní vztahy, anebo jak zlepšit své manažerské dovednosti. Nechte na nás také služby obchodu do firemní i nefiremní sféry, anebo s námi optimalizujte provoz.
Školení, služby obchodu a poradenství

Školení, která vám zajistí růst

Realizujeme školení zaměřená nejčastěji na prodej, péči o zákazníka a manažerské dovednosti. Veškerá školení připravujeme na míru klienta podle jeho požadavků a probíhají stylem „Škola hrou“. Při školeních využíváme audio i video techniky a modelových situací z oboru klienta.

 

Jaké druhy školení komunikace se zákazníkem nabízíme?

Školení v oblasti prodeje

  • Vedení prodejního hovoru.
  • Identifikace potřeb, kladení otázek.
  • Rozhodovací podněty zákazníka.
  • Zachycení nákupních signálů.
  • Akvizice zákazníků.
  • Cross-sell, Up-sell.

Školení v oblasti péče o zákazníka

  • Prozákaznická orientace.
  • Efektivní vedení hovoru.
  • Winback.
  • Antichurn aktivity.
  • Řešení reklamací.
  • Psychologie zákazníka.

Školení v oblasti manažerských dovedností

  • Motivace, vedení lidí.
  • Time-management.
  • Řízení priorit.
  • Motivace a hodnocení zaměstnanců.
  • Rozvoj týmu i jednotlivců.
  • Koučování, zpětná vazba.

Metody uplatňované při tréninku:

  • Aktivní zapojení účastníků
  • Modelové situace
  • Lektorské vstupy
  • Užití audio a video techniky

15 let
na trhu
70+
spokojených klientů
320
operátorů call centra

 

Obchodní služba

Disponujeme zkušenými obchodníky pro přímou komunikaci se zákazníky.

Víme, jak je těžké vytvořit a řídit tým obchodníků, nebo zajistit personál prodejny. Díky našim zkušenostem víme, jak tyto situace řešit a nabízíme služby obchodníků do firemního segmentu a řízení prodejen.

Služby obchodníků (firemní segment):

  • Sestavení týmu obchodníků
  • Řízení týmu obchodníků
  • Garance výkonnosti
  • Garance kvality

Služby řízení prodejny (maloobchood):

  • Sestavení týmu prodejců
  • Řízení týmu prodejců
  • Garance výkonnosti
  • Garance kvality

 

Poradenská činnost, která vám zefektivní provoz

Poskytujeme poradenství pro nově vybudovaná i již fungující call centra. Pomůžeme s nastavením a optimalizováním základních procesů call centra, s řízením provozu, výběrem vhodných a produktivních operátorů. Máme množství zkušeností s identifikací rozvojových potřeb a nastavení kvalitních parametrů call centra.

  • Procesy
  • Lidské zdroje
  • Obchod
  • Marketing
  • Technologie
  • Vzdělávání
Máte zájem o více informací? Napište nám!
Ozveme se vám obratem. Děkujeme!
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Copyright © 2020 - ATODA - Všechna práva vyhrazena - Zpracování osobních údajů