Pasivní telemarketing

Nechte kompletní zákaznickou péči na nás.
Nechte si obsluhovat zákaznické linky i další komunikační kanály.
Naše call centrum je schopné vám nabídnout nejlepší řešení.
Pasivní telemarketing

Pasivní telemarketing komplexně

Naše call centra disponují vyškolenými a schopnými operátory na profesionální úrovni. Spektrum poskytovaných služeb našeho call centra je značně široké a v rámci pasivního telemarketingu vyřizujeme příchozí hovory.

Nikdy nejsme pasivní a snažíme se najít co nejvhodnější řešení na daný podnět, žádost (např. uskutečnění objednávky) nebo dotaz klientů. V rámci pasivního telemarketingu umíme zajistit i prodej vašich produktů a služeb.

Pasivní telemarketing je běžnou činností naší agentury. Nejčastěji se jedná o poskytování informací o výrobcích či službách, přijímání objednávek, technickou podporu atd.

Se zákazníky komunikují naši profesionální operátoři ale také prostřednictvím moderní multikanálové komunikace, tj. přes e-mail, Messenger, webchat, WhatsApp nebo SMS.

Výhoda
Bohaté zkušenosti
Máme reálné zkušenosti z malých i velkých projektů se všemi službami call centra již od roku 2005.
Výhoda
Férovost a otevřenost
Vždy usilujeme o kvalitní a dlouhodobou spolupráci, a uvědomujeme si, že toho nelze dosáhnout bez oboustranné spokojenosti.

Telemarketingové služby, které maximalizují hodnotu vašich zákazníků

  • Infolinky pro příchozí hovory.
  • Zodpovídání dotazů.
  • Příjem objednávek.
  • Technická pomoc.
  • Podpora sítě obchodních zástupců.
  • Propagace produktů.
  • Pomocné zákaznické linky (tzv. helplinky).
  • Spotřebitelské soutěže.
  • Příjem a zpracování multikanálové komunikace přes e-mail, Messenger, webchat, WhatsApp nebo SMS.
  • A další...Kontaktujte nás.

15 let
na trhu
70+
spokojených klientů
320
operátorů call centra

Máte zájem o více informací? Napište nám!
Ozveme se vám obratem. Děkujeme!
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Copyright © 2020 - ATODA - Všechna práva vyhrazena - Zpracování osobních údajů