Zákaznický servis a nebývalá péče o zákazníky
Můžeme vám nabídnout excelentní zákaznický servis a rostoucí obchod. Byl to jeden z největších českých podnikatelů Tomáš Baťa, kdo dobře věděl, že náš zákazník, je náš pán. Péče o zákazníky patřila k jeho neodmyslitelným konkurenčním výhodám. A to neměl k dispozici infolinku ani helpdesk.
Zákaznická péče je bezpochyby podstatnou součástí obchodních aktivit a marketingu. Následujeme veškeré trendy zákaznické péče a uvědomujeme si, že naše infolinka, respektive operátoři na call centru, musí zákazníkům rychle a zároveň vhodně odpovědět.
Zákaznická linka jako prostředek, jak lze dosáhnout plného potenciálu společnosti
Zákaznická linka je jedním z mnoha nástrojů, jak našim zákazníkům pomáháme zvýšit hodnotu klientů na maximum. A to vše s největší efektivitou, rychlostí, ale současně s bohatými zkušenostmi a s obrovskými přínosy pro obchod.
Retence zákazníků, tedy veškeré aktivity související s udržením stávajících zákazníků, trápí mnoho společností. Naše call centrum ví, jak si zákazníky nejen udržet, ale také jak je přeměnit ve spokojené spotřebitele vašich produktů či služeb.