Zákaznický servis a nebývalá péče o zákazníky

Můžeme vám nabídnout excelentní zákaznický servis a rostoucí obchod. Byl to jeden z největších českých podnikatelů Tomáš Baťa, kdo dobře věděl, že náš zákazník, je náš pán. Péče o zákazníky patřila k jeho neodmyslitelným konkurenčním výhodám. A to neměl k dispozici infolinku ani helpdesk.

Zákaznická péče je bezpochyby podstatnou součástí obchodních aktivit a marketingu. Následujeme veškeré trendy zákaznické péče a uvědomujeme si, že naše infolinka, respektive operátoři na call centru, musí zákazníkům rychle a zároveň vhodně odpovědět. 

Výhoda
Bohaté zkušenosti
Máme reálné zkušenosti z malých i velkých projektů se všemi službami call centra již od roku 2005.
Výhoda
Férovost a otevřenost
Vždy usilujeme o kvalitní a dlouhodobou spolupráci, a uvědomujeme si, že toho nelze dosáhnout bez oboustranné spokojenosti.

Zákaznická linka jako prostředek, jak lze dosáhnout plného potenciálu společnosti

Zákaznická linka je jedním z mnoha nástrojů, jak našim zákazníkům pomáháme zvýšit hodnotu klientů na maximum. A to vše s největší efektivitou, rychlostí, ale současně s bohatými zkušenostmi a s obrovskými přínosy pro obchod.

Retence zákazníků, tedy veškeré aktivity související s udržením stávajících zákazníků, trápí mnoho společností. Naše call centrum ví, jak si zákazníky nejen udržet, ale také jak je přeměnit ve spokojené spotřebitele vašich produktů či služeb.

Máte zájem o více informací? Napište nám!
Ozveme se vám obratem. Děkujeme!
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Copyright © 2024 - ATODA - Všechna práva vyhrazena - Zpracování osobních údajů