O nás

Společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. je českou společností, kterou založili lidé, kteří se již dlouhou dobu pohybují v oblasti kontaktních center (tzv. call center). Naším cílem je nabídnout zákazníkům kvalitní, profesionální služby založené na individuálním řešení, respektující veškerá specifika zákazníka. Disponujeme týmem profesionálů, kteří jsou schopni splnit nejnáročnější zadání zákazníka a klademe důraz na kvalitu a komplexnost nabízeného řešení při zachování příznivého poměru cena / nabízené řešení.

Výhoda
Bohaté zkušenosti
Máme reálné zkušenosti z malých i velkých projektů se všemi službami call centra již od roku 2005.
Výhoda
Férovost a otevřenost
Vždy usilujeme o kvalitní a dlouhodobou spolupráci, a uvědomujeme si, že toho nelze dosáhnout bez oboustranné spokojenosti.

 

Top management

 

Tomáš Kruppa Tomáš Kruppa
Director
 

„V telemarketingu se pohybuji již více než 20 let. Byl jsem ve vedení velkých call center se stovkami agentů, řídil jsem mezinárodní call centrum, které podporovalo 10 jazyků. Jsem jedním ze zakladatelů ATODy a patří mi dvě písmenka z jejího názvu. Srdcem jsem obchodník a mám rád nové výzvy. Baví mě rozvíjet vztahy s našimi stávajícími zákazníky stejně tak jako vymýšlet a připravovat projekty pro naše nové zákazníky.

Bez své rodiny a bez sportu si svůj život neumím přestavit. Hraju tenis, fotbal, lyžuju, ale ze všeho nejraději mám horské kolo."

 

Vít Rajnoch Vít Rajnoch
Sales Director
 

„V ATODĚ jsem od jejího úplného začátku a po celou dobu mám na starosti veškeré obchodní aktivity. Baví mě se potkávat s našimi klienty a společně vymýšlet řešení na jejich potřeby.

Od mala jsem skautem - jednou skaut, navždy skaut - a ctím zásadu: "Co se řekne, to platí." Jinak mám rád metalovou hudbu, výlety do hor, lyžování a jachting na moři."

 

Václav Kroneisl Václav Kroneisl
Call Centre Director
 

„Mám bohaté zkušenosti s řízením call center. Před více jak 20 lety jsem začínal svou kariéru jako operátor call centra v tehdejším Českém Telecomu. O pět let později jsem Český Telecom opouštěl z pozice vedoucího Telefonického centra služeb. V ATODA jsem od samých počátků, tedy od roku 2005. Jsem ženatý a mám dvě děti, dospělého syna a školou povinnou dceru.

Volný čas věnuji rodině, místnímu Sboru dobrovolných a hasičů a také jakékoliv manuální práci – jsem truhlářem, zedníkem, zámečníkem… Rád čtu, zejména pak literaturu faktu. Mou velkou vášní je skupinová terapie, které se věnuji z pozice junior terapeuta.

Celý život se řídím krédem „chovej se k lidem tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě."

 

Jitka Bezemková Jitka Bezemková
Manažer pro provoz call centra
 

„Ve společnosti ATODA pracuji od roku 2009. Začínala jsem na pozici telefonního specialisty a postupně jsme se propracovala do pozice Manažer pro provoz call centra.

Práce s lidmi mě baví a posiluje. :)

Svůj volný čas věnuji hlavně mé rodině, ta je pro mě prioritou. Rádi jezdíme na výlety do přírody ať už pěšky nebo na kole."

 

Call Centra

Vodafone Shop

  • Prodejna Vodafone
  • Prodej:
    • Služby
    • Produkty
    • Reklamace
    • Péče o zákazníky
  • Segment: B2B, B2C

MND fields

  • Obchodníci MND
  • Prodej:
    • Služby
    • Produkty
    • Péče o zákazníky
  • Segment: B2B

 

 

Náš růst
Máte zájem o více informací? Napište nám!
Ozveme se vám obratem. Děkujeme!
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Copyright © 2020 - ATODA - Všechna práva vyhrazena - Zpracování osobních údajů