Jsme jedničky v zajišťování Back Office služeb
Disponujeme pečlivými a precizními administrativními pracovníky. Zajišťujeme komplexní řešení všech administrativních požadavků, od klasických služeb Back Office služeb až po elektronizaci dokumentů. Opakující se činnosti spojené se zadáváním dat do informačních systémů mohou být časově velmi vyčerpávající. Pokud navíc nejsou vykonávány optimálně, mohou být i finančně náročné.
Klienti u nás tyto služby využívají i pro částečné řešení svých potřeb, tj. pro určité procesy a doplnění vlastních kapacit.
Back Office služby jsou velmi často využívány i ve spojení se službami telemarketingu.
Back Office činnosti
- Zadávání objednávek do informačních systémů.
- Zadávání smluvních dokumentů do informačních systémů.
- Vyplňování formulářů.
- Zadávání / převádění dat do informačních systémů.
- Nastavování služeb v systémech klientů.
- Administrace služeb v systémech klientů.
- Vytěžování dokumentů.
- Přenos informací do informačních systémů.
- Zadávání dat z průzkumů.
- Elektronizace dokumentů.
- A další...Kontaktujte nás.
Pracujeme s velkými objemy dat a transakcí, umožňujeme uložení dat do datových archivů s časovými razítky a provoz informačního systému v cloudovém centru.