Cold call: je prodej po telefonu tzv. “studeným kontaktům” efektivní?

Cold calling je službou, která má za cíl prodej přes telefon. Tato činnost může významně a strategicky rozvíjet společnost, mnohdy ale končí velkým neúspěchem. Díky dlouhotrvající existenci společnosti ATODA jsme získali bohaté zkušenosti a naučili jsme se, jak správně nabízet produkt či službu klientům.

Cold calling může zvýšit prodej vašeho produktu či služby

Dokážeme prezentovat váš produkt či službu, případně ve vaší společnosti uspořádáme školení na prodej přes telefon. Operátor následně zvládne prezentovat benefity výrobku či služby a zároveň vhodně reagovat na námitky.

Naši zaměstnanci pracují efektivně, vybírají si správné zákazníky, naslouchají jim a přinášejí perfektní obchodní výsledky. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a pomůžeme mu vymyslet jedinečnou a bezkonkurenční strategii tzv. cold callingu. 

Výhoda
Bohaté zkušenosti
Máme reálné zkušenosti z malých i velkých projektů se všemi službami call centra již od roku 2005.
Výhoda
Férovost a otevřenost
Vždy usilujeme o kvalitní a dlouhodobou spolupráci, a uvědomujeme si, že toho nelze dosáhnout bez oboustranné spokojenosti.

Máte zájem o více informací? Napište nám!
Ozveme se vám obratem. Děkujeme!
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Copyright © 2020 - ATODA - Všechna práva vyhrazena - Zpracování osobních údajů